tisdag 23 april 2019

Stickade bänktrasor



Stickade mig ett par nya bänktrasor till påsk. Använde dubbelt Drops Paris (bomullsgarn).

Våren har verkligen slagit till och varmt och soligt har vi haft hela påsklovet. Värmen ser ut att hålla i sig ett tag till.  Idag var första arbetsdagen igen efter ledigheten för mig som för många andra . Arbetsmoralen låg väl inte på topp när mobilen ringde (jag dras ännu med förkylning o hosta på nätterna 😥), men det ändrades sig så fort jag klev in på fritids o mötte alla glada barn. 😁👍
 Men att veckan börjar med en tisdag skapade viss förvirring för flera på jobbet och det höll på att bli tokigheter pga det 😊 Liite stressande men allt redde sig till slut .👌 Imorgon har åtminstone jag en rätt skön dag att se fram emot; Visby-besök o pannkakslunch i Almedalen med klassen jag jobbar i. 👌



                                         Ha en fin kväll! 😘

Inga kommentarer: