onsdag 1 maj 2019

Vabb-dagar


Det blev ett par dagar med vabb i förra veckan och en liten del av dagarna tillbringade jag i ute i den härliga vårsolen vid söderväggen med stickorna. Behöver plats i byrålådan, så jag jobbar på att få slut på en del av Drops Paris som fyller den...går sådär...😉 Det regnbågsfärgade garnet är dock från Hobbi, men kvalitén är precis densamma som så det fungerar att kombinera. Stickar mina i dubbelt garn för jag tycker dem blir mer rejäla då.




Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan. I morse hämtade jag hem denna lille sötlök 😍😍 Döttrarna har varsin kanin, men mamman ville ha en egen också 😊 Han är en ettårig dvärgvädurs-hane som jag bara fastnade för direkt jag såg annonsen. Jag har en viss förkärlek för svarta djur.  Han hade hetat Jocke hos förra familjen, men det kändes inte som en jättebra idé ...😂  Här kommer det nog bli Ziggy (eller Zigge), vi smakar ännu lite på det 😊 En riktig gos-kille är det i alla fall 💖








Ha en skön 1-maj- kväll! 😘









Inga kommentarer: