tisdag 17 augusti 2021

Det sista till Novy Dom för denna gången







Det sista jag fick klart tills paketet till Novy Dom i Ukraina skulle skickas var två par sockor. De övre i storlek 31-33, stickade av ett superwash-ullgarn "Pigan" som legat i mina gömmor i många år.


Det andra paret är i storlek 34-36 av Novita 7-bröders ullgarn.

 

Sen fick jag även ihop några par trosor till som kommer att passa de äldre flickorna. Jag håller även på med kalsonger till mina barn och snopet nog tog resårrullen slut mitt i alltihop 😏 Skulle beställa en ny från Bibbis textil som ju har supersnabba leveranser i vanliga fall, men hon hade just nu (en välförtjänt) semester fram till måndag. Jaja, resten som ligger färdigklippta får vänta till en senare sändning. Det ska gå ner flera sändning under hösten/vintern så det kommer hinnas med. 👍
 Men just nu, dags att sätta bröddegar! 😉

Ha en fin dag!

😘



Dags att säga "ja" till sig själv

Inga kommentarer: