fredag 12 november 2021

Virkad kanin-snutte 🐰






Tiden springer iväg och nu var det ett tag sedan det blev någon uppdatering här. Beror på att det är mest fullt upp hela tiden 😅 När den någon gång blir en stund över så går virknålen så det glöder. 👍 På sistone har jag provat på att virka helt andra saker än vad jag vanligtvis har gjort. Virkade figurer finns det mängder av gratismönster att hitta på nätet. Tex Hobbii är en guldgruva. 👍Men den här kaninsnutten hittade jag hos Anna virkpanna och här hittar ni mönstret till den.

 

Tycker den blev helt otroligt söt 🥰 och jag hoppas att den kommer att bli omtyckt av den lille mottagaren. Garnet jag använt är Hobbii Rainbow Cotton 8/8.

Härligt med fredag igen! Jag ska inleda den med en stund på soffan med en bra bok 😊



Trevlig helg!

😘 


Inga kommentarer: