torsdag 20 juni 2019

Glad midsommar!!!




Får snart ändra beskrivningen till bloggen från sy-blogg till bänktrase-blogg 😂 Skämt å sido, men det är i allafall det jag för det mesta gör för tillfället. Övre bilden är en moss-stickad i Drops Paris. Nedre bilden är två i bruten resår, den oranga i Drops Paris. Den andra i Rainbow 8/8 från Hobbii.




En i rätstickning med virkad kant. Dubbelt garn i rester av både Drops Paris och Rainbow från Hobbi.



Virkade i modellen Lollipop från boken jag tipsat om tidigare ( Lättvirkade disktrasor )





Två virkade i fastmaskor i dubbelt Rainbow 8/4 från Hobbi.


Nu är det sommarlov i huset. 🌹 Student och skolavslutningarna är förbi och vi bara njuter av ledigheten. Verkligen njuter! Jag som känt mig så otroligt stressad på sistone gick omgående in i något slags  "ledighets-mood" och stressen bara rann bort. Bara tar dagen som den kommer och gör det vi har lust till. Har (äntligen) blivit lite gjort i trädgården som jag har mer eller mindre negligerat ett par år... 🙈 Har hunnit med en hel del, men som vanligt när jag håller på med något kommer det nya idéer hela tiden, så färdigt är det inte 😂 Men nu först ska det firas midsommar! I år kommer vi tillbringa den hemmavid och det ska bli så skönt! 😊


GLAD MIDSOMMAR!!! 
😘




Inga kommentarer: