söndag 3 november 2019

Virkade pannband





Har en tanke att sticka/ virka lite värmande små-plagg för att framöver lämna till Birkagården som är ett natthärbärge för hemlösa i Visby. Först att bli färdigt är ett par pannband Alice. (Beskrivning till dessa finns på Youtube). Virkade i dubbelt Novita Helen, så värmer gott om öronen 😊

Även om merparten av de hemlösa är män så finns det ju även kvinnor som lever under dessa omständigheter. 😔 Har en släkting som levde i missbruk i många, många år, men som sedan ett tag tillbaka har kommit på fötter igen. Jag hoppas för hennes skull att hon klarar av att hålla sig drogfri denna gången ✊✊



Så var höstlovs-veckan till ända. 🍁 Ungarna har njutit av ledigheten och återvänder till skolan fulla av energi. Ozzy är riktigt otålig. Han hade inte haft något emot att fått åka till skolan idag redan 😂 
Min egen energi-nivå lämnar dock en del övrigt att önska, känner mig rätt sliten. Förutom alldeles för lite sömn har det varit en tuff vecka på flera sätt.  😒  Ska ändå bli skönt att jobba och få vardags-rull igen. Bara jag vaknar av alarmet imorgon bitti... 😱😱😅😂



Kram

😘😘




💫



Så klart jag gör!
😉

Inga kommentarer: