måndag 8 juli 2019

Unicorn trosor



Här är det verkligen sommar-ledigt! Har tagit ledigt från det mesta, även bloggandet 😉 Men här är dem i alla fall, det jag sydde på verandan vid förra inlägget. En bit som var kvar av enhörnings-tyget efter Ellas klänning  (som finns här ) räckte till två par trosor åt mig. Vanliga mönstret från OMGbananas. Har helt slutat köpa trosor åt mig själv eftersom de hemsydda är outstanding sköna! 😊 
Virkar och stickar en smula framför teven om kvällarna, men sytt har det varit tämligen dåligt med. Vi solar, läser, målar, käkar glass och rabarber, bygger kaninhage, gräver (ska bli en ute-plats så småningom) , bakar när regnet smattrar på taket. Har sommarlov helt enkelt! Och jag ägnar mig dessutom en hel del tid åt min andra hobby också; mina dunisar 💖💖 Denna veckan står voljär-montering, Fårö-tripp och min födelsedag på schemat.





Med önskan om en härlig och produktiv vecka!
😘😘





Inga kommentarer: