söndag 15 april 2018

En gul knapp

Veckan har gått så fort. Härligt väder varenda dag och vi har varit ute mest hela dagarna. Promenerat, räfsa, påtat i jord och druckit kaffe på trappan. Livsanden har vaknat igen o jag mår bättre än på länge. Beror mycket på att jag tagit mig tid för mig själv (haft möjlighet då mannen var hemma sjuk några dagar o lämnade barnen med honom 😉). Har tagit promenader med Ambra o fått tänka mina tankar till punkt. Funderat över nuet o framtiden,  vad jag vill med livet. Vad som är bra o vad som är mindre bra /vad jag saknar o längtar efter. Ibland rullar bara livet på i sin lunk och det är ju bra det med, men ibland behövs det röras om i grytan. 


Iaf så tänker jag bra när jag stickar så lite av det var det blivit oxå.  En väst från pickles i drops Nepal (storlek 2-3 år) och några bänktrasor igen i drops Paris. 

Inga kommentarer: