torsdag 3 januari 2013

Moln till Lillebror




Bebisar växer fort och Lillebrors garderob behöver påfyllnad vartefter allt blir för kort.
Att det dessutom är så himla roligt att sy bodysar gör sitt till förstås. Den övre är kantad med tvillingnål på vanliga maskinen av den enkla anledningen att jag aldrig mera kommer utsätta mig för att försöka få krullig muddremsa att fungera i Covern... :) Men jag blir mer och mer vän med bandkantaren till CP´n vilket gör att den nedre bodyn blev jag riktigt nöjd med, trots att jag skulle vridit liite på diffen innan, men men. Det är av misstagen man lär sig.
Tyg från Jny, orange mudd från SoS och mönstret från Ottobre 6/2012.


1 kommentar:

Fanzan kläder sa...

Vilken söt body.Kan tänka mig att han blir gullig i den.Han är ju så söt på kortet under...vill bara käka upp han...ler...kram och gott nytt