torsdag 18 mars 2021

Våriga sockor 🧦🧶


 Så har ytterligare ett par sockor som legat halvfärdiga fått flytta från Ufo-korgen till byrålådan 👌
Tror dem legat där sedan den här tiden förra året för tanken var ett par lite våriga sockor. Men så blev de klara lagom till denna våren istället ju! 😉 Dem är stickade i garnet Ullis ifrån Rusta med stickor 3,5. 
Nu börjar jag se en ände på ofärdiga projekt, även om det finns några kvar. I helgen som var kunde jag inte hålla mig längre ifrån att påbörja något annat och nu blev det istället virknålen som plockades fram. Riktigt skönt att komma igång med det när jag dessutom hade helgen helt ledig, vilket var längesedan det hände sist. Det "värsta" i kursen är nu över. Nu väntar "bara" en styck temaplanering som ska redovisas och en skriftlig uppgift som ska in nästa vecka, så det blev ordentligt med luckor i schemat den här veckan. Otroligt skönt att få en liten andningspaus. 😅 Nästa vecka drar terminens sista kurs igång, en 15-poängare så den håller på till slutet av maj. Och här kan vi snacka utmaning! Drama, musik och bild i en härlig kompott och vi börjar nästa fredag med att vi ska ta med gitarren till zoom-seminariet....! 🙈🙉🙊😂😂 Good lord!!! 
Det är väl nu jag ska börja fundera på vad 17 jag gett mig in på 😅



Ha en bra dag!
😘😘








Inga kommentarer: