onsdag 6 april 2011

Påsk-gul vårklänning

Våren har kommit på riktigt och jag fick till och med vårkänslor sittande inne i syrummet. Tyget är en återbrukad duk, banden från SoS. Mönstret är ett eget försök :)
Ni som kikade in här efter mitt inlägg igår, jag har inte blivit galen och publicerar inlägg utan bild, utan det är Picasa som håller på att få mig galen! Ena stunden är bilden där, i nästa är den borta! Så idag har jag använt mitt gamla program, inte alls lika kreativt o roligt, men desto säkrare...


Idag fick jag ett riktigt roligt paket med DHL. Innehållet ska ännu skruvas ihop (vilket jag överlåter till min käre man och min 11åriga o väldigt händige son som lovat göra det under helgen) men jag kan avslöja att det är något miljövänligt till mig o döttrarna som jag suktat efter i över ett år! Konsumtion är verkligen inte min melodi, men denna har jag inhandlat med alldeles gott samvete! Kommer att återkomma om den :)

Inga kommentarer: