fredag 14 september 2018

Bambu trasor


Under den senaste tidens många strömavbrott har jag blivit sittande med stickningen. Dessa är stickade i Viking bamboo (50% bomull 50% bambu).

Inskolning dag 5 för Eddie idag. Redan igår lämnade jag honom i några timmar, men höll då till i byggnaden bredvid där syskonen går i skolan. Passade på att hälsa på i de andra barnens klasser. Idag åkte jag hem efter lämningen. En väldigt märklig känsla; att vara hemma helt ensam. 😱 Det kan jag inte minnas när jag var sist. Var iaf flera år sen!!! Brukar alltid vara åtminstone ett barn hemma, men nu är det bara jag och hundarna. Tur det finns radio och tvättmaskinen står och brummar för det är på tok för tyst. 😂😂
 När jag hämtat barnen ska vi åka och hämta ut tyger på posten.👏👏 Hoppas hinna med lite sömnad under helgen och även en tur till havet med vovven ska jag klämma in under söndagen. Promenader vid blåsigt kust och en stund vid symaskinen är det bästa sättet att rensa huvudet för min del 😊 Imorgon är dagen fulltecknad med lämna ett barn hos kompis, handla stövlar med ett annat barn, ta med ett tredje också så hon ska få handla byxor och storhandla och själv ska jag försöka få undan alla sommarkläder och ta fram höst/vinterkläderna ur förrådet. 😜Det har blivit höst nu! 🍁🍂

Ha en skön fredag! 😘

Inga kommentarer: