måndag 17 september 2018

Tjejernas tur



Nu var det tjejernas tur att få något mamma-sytt; varsin easy tee i ett tyg från Rosahuset som Ella har valt. Hon är tokig i fjärilar (och enhörningar). 😊  Storlek 146 och 164. 


Helgen gick, som vanligt, alldeles för fort. Var så mycket som jag hade tänkt hinna göra, men i själva verket hann jag bara med knappt hälften. Dock det! Men det är väl som det brukar vara med helger. 😉

 Imorgon ska jag på ett möte som jag hoppas leder till att det ena orosmomentet i mitt liv får en lösning. Det känns som att det ska gå bra i alla fall. Håll en tumme 10.30 ✊

 Den andra delen, den är som den är. Helgen har varit väldigt tjafsig. 😫 Det är rörigt och stimmigt och vilset. Vet inte vilket ben jag står på. Trodde jag lyckats vräka "myran i huvét", men nää, den hade bara gömt sig i garderoben ett tag. 😕


Du stal mitt hjärta!
Ge mig det tillbaka!
Ge mig livet som jag hade förr
...
                                                (U.E. Samuelsson)



 🍁

Ha en fin kväll! 😘

Inga kommentarer: