måndag 25 november 2019

Merlin halsdukar



En del av helgens pyssel har bestått av att virka två Merlin halsdukar (beskrivning finns på Youtube). Virkade i dubbelt Novita Helen. Hur beiget garn har hamnat i min garn-stasch är för mig obegripligt. 😂 Det är då ändå en färg jag aldrig använder så vet inte vad jag hade tänkt när jag köpte dem för x antal år sen. 🤦‍♀️Nu är iallafall dem nystanen borta ur staschen. Sex stycken gick det åt till två halsdukar á 120 lm långa. Båda ska lämnas till natthärbärget i Visby.




Idag var det dags för Ozzys magnetröntgen av huvudet. Eftersom han inte kan vara still några längre stunder så fick han sövas under tiden. Bara en förälder fick följa med så det fick hans pappa ta, även denna gången (han gjorde en op och sövdes som spädis). Jag kände inte att jag klarar av det. 😓Sen är det bara att vänta i 3 veckor på svar, om det är epilepsi han har...? Nu är han hemma igen och ska ta det lugnt resten av dagen, hur det nu ska gå till för honom 🤣🤣 Och jag ska iväg till Minimaria som stöttning med storebror. Full rulle!





Ha en fin dag!
Kramis

😘😘






💫


Inga kommentarer: