fredag 22 november 2019

Varm o go mössa




Ytterligare en varm och go mössa som ska lämnas till natthärbärget i Visby. Denna stickade jag i udda nystan av Järbo Raggi som jag hade liggande. Ett nystan räckte precis. Mönster till mössan finns i boken Restvärme (Anna Braw).






Denna veckan kom och gick väldigt snabbt. Har varit fullt upp mest hela tiden. Dessutom är jag väldigt trött. Fara än hit och än dit och sova dåligt är inte en bra kombo. 😒 
I början av veckan var jag hos en studievägledare, så nu är det klart att jag ska börja plugga i januari. Känns spännande och lite läskigt, men det är väl så det ska kännas. Det blir bra! En sak som gått i lås åtminstone. 👌

 Sonen då? Jo, han är utskriven från psyket. Tar en dag i taget. Han själv säger att han mår ok. Inte bra, men ok.  Och det är iallafall bättre än vad det varit. Samtidigt så är man ju såklart ännu orolig för honom. Det kommer att ta tid tills han har kommit på rätt köl igen. 




Gunatt!

😘😘





💫


Nog gör vi det ibland J...
😘

Inga kommentarer: