söndag 19 januari 2020

Raggisar 🧦🧦


Ytterligare ett par raggsockor åt äldsta sonen har jag fått gjort. Dessa stickade i Järbo Raggi i klassiskt grå/vit melerat. Nu är det Samuels tur att få flera sockor (men jag håller på med ett par åt mig själv först) 😝



I helgen inträffade det ofattbara. En god vän till mina äldsta söner miste livet i en bilolycka. Han var bara 20 år och hade hela livet framför sig. En sån glad och go sork. Var mindre än en vecka sedan jag mötte honom i affären, lika glad som alltid. Oliver och han har hållit ihop sedan förskoleklass förutom en kortare paus på högstadiet. Samuel gick i samma klass som hans goa syster. Nu sen de blivit vuxna allihop har de ändå hängt ihop och festat och de delade alla intresset för bilar. På så vis hade även Kevin och Tim börjat hänga ihop med honom också på senare år. 
 Jag hade varit iväg med tjejerna igår och skulle egentligen sitta och plugga hela eftermiddagen, men det var när jag kom hem som vi nåddes av att han hade förolyckats, så det blev inget. Istället åkte jag till kyrkan och tände ljus, tillsammans med många många andra. En byggd i sorg 😥
 Mina tankar går till hans stackars föräldrar som har mist sin grabb och till hans syster som mist sin fina lillebror. Det känns så orättvist att de drabbades av detta hemska 😥

Bara en bit ifrån olycksplatsen var där min son voltade med sin bil förra vintern. Det var svart-is då också. Samuel hade änglavakt. Det hade inte Fredrik 💕😥


Kram
😘





💫


Livet är kort
Alldeles för kort för vissa 
💝

Inga kommentarer: