tisdag 5 maj 2020

Flera mössor till Panzi-sjukhuset


Ännu några till mössor  som jag gjort på sistone. Även dessa ska naturligtvis skickas till Läkarmissionen som för dem vidare till Panzi-sjukhusets förlossningsavdelning. Jag har en känsla av att den här insamlingen, som håller på ända till juli, kommer genera väldigt väldigt många mössor. Åtminstone av det jag sett på sociala medier hittills. Alla verkar sticka Easy Peasy Beanie nu 😁 Fantastiskt! 🙏Jag kommer åtminstone göra stycken några till eftersom jag har en del restnystan som blir perfekt att "bli av med" i randiga små "beanies". Har använt garnet Novita Helen/Holly även denna gången. På tal om det så ska jag lägga upp den sjunde mössan (till den här insamlingen) nu och parkera mig i soffan. Bästa stunden på hela dagen, när alla gått och lagt sig och jag får sitta ifred 👌 😊


God Natt!

😘




💫



Inga kommentarer: