söndag 18 oktober 2020

En bortglömd liten jollyjacket




Under sommarens utflykter brukade jag ha med mig något litet att virka på för att fördriva tiden. Den här lilla västen var en sådan sak, men den blev bortglömd i en väska när sommarledigheten var slut. Till alldeles nyligen vill säga då jag hittade den och gjorde de sista varven som var kvar. Den är gjord av restnystan av Drops Paris och Hobbi Rainbow, storlek ca 62/68. Den kommer att skickas vidare till någon insamling framöver.

    Ska kasta mig över böckerna igen. Denna helgen har jag i princip inte gjort annat än att plugga. Nödvändigt på grund av kombinationen mastig kurs, möte och andra ärenden på tisdag och kommande tenta. Känns en smula svettigt inför tentan som även denna gången är en hemtenta, men vi får bara en dag på oss ( förra gången hade vi tre dagar) och den sammanfaller med höstlov med stängd dag på fritids....😆😅😅 Lär få hitta på något att muta barnen med 🙄😏


Ha en fortsatt härlig söndag!

😘




 

Inga kommentarer: