måndag 26 mars 2012

Dags för ny utmaning-häng med!!!

Som jag har väntat på en ny sådan här "Använd det du har-utmaning"!!! Och då drar Bea igång en, perfekt! Ja jag har då både översvämning både bland tyger, garner, knappar ja överallt! Hela sy-rummet svämmar över av pågående, planerade och tänkta projekt.
Restgarnerna håller som bäst på att få nytt liv och få komma till nytta genom bebismössor som ska till Nepal. En dryg vecka till stickar jag på för fullt :) Sen får jag se vad jag kommer att ta tag i, men projekt finns det gott.

Vill du haka på? (klart du vill)! Klicka dig in till Bea och anmäl dig där!

2 kommentarer:

Emilia sa...

Borde förmodligen haka på - det får inte plats en cm av något nytt hemma hos oss just nu ;)

nattugglan sa...

jag har hakat på.. här finns oxå material till allt möjligt!