söndag 13 maj 2018

Sommaren är här!


Denna veckan har vi fått sommar på riktigt! Woow, vilka dagar det har varit. Man vill ju inte alls vara inomhus egentligen. Igår var vi på något som heter Hastighetsplöjning, en udda "sport" här på bonnlandet. 😉Efter några timmar på en åker i stekande sol fick tom soldyrkande jag ge mig lite grann, så idag har jag varvat tiden ute med att sitta i svalkan i sy-rummet. Två klänningar i det superhärliga hallontyget blev gjorda. Den ena är till Ella i 146 och den andra är till salu i 110.
Mönster Hallonsmulas singoalla igen.


Naturen har fullkomligt exploderat av värmen. Syrener är på gång och jag som knappt hunnit lägga undan raggsockorna.😂

Nya tider väntar mig framöver. Jag söker jobb! Efter 12 år hemma med barnen är det nu dags för något annat för min del. Liiite läskigt, men allra mest roligt och spännande.😊

Ha en fin forsättning på sommar-söndagen!😘

Inga kommentarer: