måndag 28 maj 2018

Rosa traktorer igen


Har sytt ytterligare en Hallonsmulas singoalla av de härliga tyget med rosa traktorer (från rosahuset.se). Denna i 86 och har flyttat till en liten tjej.



Av småbitarna lyckades jag få ihop två par trosor åt mig själv. Mönster från Omgbananas. Mina söner tyckte det var hel-knasigt att mamma skulle ha traktorhjul på trosorna, men jag tror dem bara blev avundsjuka. Får väl göra några traktor-kalsonger åt dem igen.😉

Sommarvärmen håller i sig, men idag har jag mest hållit mig inomhus. Städa...behöver man också göra ibland...😝Och så fick jag åka och hämta en krasslig tjej i skolan mitt i allting. 😕Ikväll fortsätter jag med städningen men då i sy-rummet, det är kaos 😱 där, kreativt kaos må vara, men lite väl. Men städa är bra! Städa brukar jag göra när jag behöver tänka (eller när jag är på riktigt dåligt humör, då går det undan! 😂) och just nu har jag mycket att tänka på. Och så är det väldigt skönt när det är färdigt.👍👌



Inga kommentarer: