söndag 15 juli 2018

Paus...


En (hemskt) jobbig vecka går mot sitt slut. Det jobbiga finns ännu kvar, men imorgon är en ny dag. En ny vecka är alltid en ny början. ✊
 Känns som att trampa runt i en burk med lim. Kommer ingen vart hur man än försöker gå. När allt man säger vänds till något annat. När inget når fram. När den man försöker resonera med är envisare än en åsna och bara prångt ska ha sin vilja fram...När ens egna vilja bortförklaras 😕





Har inte sytt en söm på hela veckan. Klippt till lite kalsonger och trosor är det enda sömnadsrelaterade som blivit gjort under veckan. Men i förra veckan lyckades jag iaf få ihop de sista paren shorts till Ozzy. 👏👏Mönster från Meedoms och collegetyg från Jny design.
 Värmen har gjort sitt till också förstås.🎆😰 Är alldeles för varmt att sitta på övervåningen och nere är det en miljon flugor och getingar som härjar. Några dagar har tillbringats på stranden. Och så har jag fyllt år, i år igen...🎁Tillbringade dagen hos min mormor med Lowe, Eddie och två av de vuxna barnen.


Fick ett lime-träd av äldsta sonen på min årsdag. Får se om jag klarar av att få det att överleva.🌿😇✊

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: