onsdag 14 november 2018

Jamen, ett par till då


Det andra tillklippta paret Hallonsmulas baggypants till Ozzy blev sydda ikväll. Nu har han fått brallor så han klarar sig ett tag! Joggingtyg från Rosahuset, mudd från Jny design.


Nu lär det inte bli så tid åt sömnaden på ett tag. 😕 Förutom att jag försöker jobba så mycket jag bara kan så är det en del annat som måste tas itu med här hemma. Nu har "the shit hit the fan", helvetet brakat löst, polletten trillat ner...separationen är ett faktum. Samtidigt som jag (faktiskt) drog en lättnadens suck när min vilja äntligen nådde hela vägen fram, så förstod jag att lugn är ett minne blott. Allting ska ju helst ske igår, så han har redan ordnat med värdering av huset nästa vecka! 😱 Att vi ska sköta det som vuxna och så smidigt som möjligt, njaa. Elakheterna haglar och det är nere i sandlådenivå redan. Idag fick jag tom. stänga av honom o några (hans) "vänner" på soc. medier...😔 Alltid den som lämnar som ska kastas ut i kylan, aldrig någon som frågar sig varför man lämnar...

Återkommer, förhoppningsvis, när det blivit lugnare. 


Önskar Dig en fin kväll! 😘 😘 




Förlåt mig, för min ärlighet..
🐜

Inga kommentarer: