torsdag 5 december 2019

Ett gäng Merlin halsdukar


Denna veckan kan sammanfattas med soffläge och halsduks-virkning. Förkylningen/ flunsan, what ever jag nu åkt på har bara eskalerat, så mycket annat har det inte funnits ork till i vart fall. 🤧 
Dessa ska också lämnas till ett natthärbärge.


Den övre i Hobbii Tivoli, den undre i Carro Magic


Dessa i Yarn Mix från Rusta. Alla är gjorda i dubbelt garn.

Nu är jag lite "mätt" på halsdukar 😁 Tänker göra något helt annat framöver. Är verkligen hög tid att tänka på några hemgjorda julklappar 😊 Jag har haft gott om tid den här veckan att planera vad jag ska göra, men det kräver ett besök på Tyg&Garn för just det garnet jag behöver har jag ju inte i min överfulla garn-stasch, så klart! 🤣🤣 "Lägligt" nog har min bil dessutom varit på verkstan, som är granne med garn-affären 😉, hela den här veckan, men jag hoppas få hämta den imorgon och få hem garnet jag behöver. 👍



Kramis!

😘😘




💫



Inga kommentarer: