fredag 7 februari 2020

Disktrasor



Äldsta grabben har verkligen kommit underfund med fördelen att ha en mamma som stickar 😁 När man får ett meddelande på snap med "Kan du göra flera såna där trasor? M tog dem vi fick när hon flyttade"....med bild på en sunkig wettex... 😂😂 Då är det klart att mamma fixar det. Och vad är det för tjej som tar med sig disktrasorna när hon sticker???🙄🙄😆
  Började med att sticka några i grått som han ska få i helgen när jag åker dit, men han ska få fler sen. Två nystan Hobbii Cotton räckte till 3 trasor. 




Nu kära vänner ska jag fortsätta att proppa huvudet fullt med hälsopedagogik för ikväll är det dags för muntlig examination. Roligare kan man ju ha det en fredagskväll. När jag började plugga på distans så räknade jag med att kunna göra det inne på Lärvux, men eftersom min webblärare jobbar med annat om dagarna så får det bli på kvällstid hemmavid. 🙄 Jag, som är totalt oteknisk, blev något svettig över det, men som väl är har jag en alldeles egen "data-support"😂  i form av sonen Oliver som jobbar som it-tekniker, så det ska säkert fungera 👍


Må gott!

😘





💫
"You don´t cross my mind,
you still live in it"


Inga kommentarer: