lördag 15 februari 2020

Virkat o stickat trasor


Flera trasor klara till äldsta sonen. Han ska få så många att han klarar sig ett tag 😊
De övre virkade med stolpar i dubbelt Hobbii Rainbow 8/4, modellen som faktiskt blivit min nya favorit. Dem blir bra "riv" i och torkar lite fortare än de stickade.
Den undre stickad, också i Hobbii Rainbow men i enkelt 8/8.



Veckans pluggande, prov och uppdrag är färdigt och ivägskickat, en dag tidigt t.o.m. så imorgon har jag tid över att åka och hälsa på sonen och min mormor *nice*. Ska försöka hinna få klart ett par grytlappar till åt grabben under dagen 😅, men först ska här städas inför kvällens lördagsmys😝 Döttrarna har bakat för dem ska se mello. Jag vägrar att se på mello, 😅 så det blir att streama något annat med hörlurar på och grytlapps-stickning för min del 😂👍👍



Ha en skön helg!
😘😘



💫








mm...

Inga kommentarer: