fredag 31 juli 2020

Jollyjacket med lång ärm



Återigen en jollyjacket som är gjord i den större storleken. Länk till beskrivningen hittar du här. Den här lade jag dessutom till några extra varv på så ska passa en 2-åring cirkus. Virkad i Drops Nepal i färg nr 8038. En färg som inte gick att ge rättvisa på bild, men den är mera grön och inte alls så gul som fotot ovan. Färgen stämmer något bättre med de nedre bilderna.






Den här ska skickas till Stand with Syria förstås, eftersom det är till dem jag håller på att sticka och virka till för fullt nu. Planen är att fylla en låda innan min sommarledighet tar slut. Med andra ord har jag fyra veckor till på mig 😊👍 På den tiden kan man hinna mycket! 😅 
 Det blir nämligen förskolelärarprogrammet på högskolan för mig i höst 👏👏👏 Därav att min ledighet blev lite längre. Hade jag fortsatt på min distansutbildning så hade jag varit igång nu igen med pluggandet. Nu blev det istället ett lååångt sommarlov, men det är jag den sista att klaga över 😁


Må så gott!


😘😘



Inga kommentarer: