måndag 13 juli 2020

Jollyjackets


Bland de sista som ska iväg till Läkarmissionen är dessa två som äntligen fick knappar isydda idag. Den övre i det härligt karamellfärgade Carro Magic och den nedre i Holly från Rusta. Båda i minsta i storlek. Härnäst på tur är att jag ska prova att göra den större varianten (till en annan insamling som jag ska skicka till) som jag hittade här . Vilken storlek den motsvarar är en detalj som inte står med i beskrivningen, men det lär visa sig. Just nu provar jag en annan variant av virkad tröja. Kommer väl upp här inom kort 😊


Idag tänker jag unna mig en dag i solstolen med virkning/stickning. Vilket det blir återstår att se. Jag har inte bara en sak igång, som vanligt...snarare 3-4-5 stycken olika😅😂


Må så gott!

😘😘







Sol, vind och vatten är
Det bästa som jag vet
Men det är på dig jag 
Tänker i hemlighet
Sol, vind och vatten
Höga berg och djupa hav
Det, är mina drömmar vävda av

Inga kommentarer: