söndag 22 november 2020

Ytterligare ett par åt vännen 🌸


Ett litet snabbt inlägg här innan jag ska återgå till att sitta med näsan i böckerna 🥴 Här är ytterligare ett par ankelsockor som jag gjort till min gamla kompis från gymnasiet. Hon bor där det har kommit snö i dagarna, så jag tänkte att hon ska få sig en varm överraskning i brevlådan kommande veckan. 🥰Det här paret stickade jag i ett lite tjockare garn som heter "Anemos" i ull/akryl-blandning.
 Nu har jag helt snöat in på strumpstickning igen. Vågar inte säga hur många som är påbörjade🙄  och det till trots lyckades jag lägga upp ytterligare en strumpa igår...😅 Varför bara göra en sak i taget när man kan göra flera liksom? Men just nu måste jag dyka ner i än mer utbildningssociologi 🙈


Ha en fortsatt fin dag!

😘






 

Inga kommentarer: