söndag 1 november 2020

Ankelsockor 🌸



Jag blev oväntad ledig i torsdags och för ovanlighetens skull så lade jag allt vad studier heter åt sidan då och ägnade mig åt helt andra saker precis hela dagen. Bland annat så gjorde jag en djupdykning i korgen med ufon. Det finns en hel del i den vill jag lova😅 Och bland annat hade jag påbörjat en avsevärd mängd strumpor vilka har blivit liggande under tiden jag fått hålla  mig borta från strumpstickning. Jag hade ju ont i ena handen ett tag efter alla sockor. 😒
  Det här paret ankelsockor är till dottern som bett om flera par mamma-stickade strumpor. Hon blev lite avis när jag stickade till alla storebröder och deras flickvänner i vintras/våras, men det är klart att hon också ska få några par. 😊 De här är gjorda av Yarn Mix från Rusta.


Har fortsatt ta itu med ufon i helgen, men nu ska jag ta en paus från stickningen och börja läsa till nästa kurs som startar på tisdag. Imorgon är det sista rappet på den här kursen; muntlig examination. Men den har vi i mitt arbetslag redan spelat in  (skönt när man får göra så 👍) så det känns lugnt inför morgondagen. Bara att trycka på play 👌 Jag har haft turen att komma i ett superhärligt arbetslag där vi fyra kompletterar varandra väldigt bra och där man har kramp i magen av allt skrattande när man skiljs åt för dagen 😁😍


Ha en fortsatt fin dag!
😘

   






 

Inga kommentarer: