tisdag 17 november 2020

Sockor till en kär vän 🍂



När jag stickade mig dessa ankelsockor åt mig själv i våras så fick jag frågan av en vän om jag inte kunde göra sådana till henne också. Så klart jag kunde det! 😊 Nu har kylan kommit så det var dags att ta tag i det. Hon bad specifikt om lila eller rosa, så först ut blev dessa i lila Raggi från Järbo. Har inte följt något mönster, men hade detta från Järbo att utgå ifrån för modellen. För övrigt har jag gjort "som vanligt" när jag stickar strumpor. Blir lite så när man stickat många par strumpor, att man har ett sorts beskrivning i huvudet.🙄

Idag har ungarna KUT-dag och är hemma från skolan *mys*, men nu är det ändå så att jag får återgå till läsandet och förbereda mig inför eftermiddagens seminarium som, naturligtvis a´2020, är via Zoom 😅


Ha en fin dag!

😘😘











 

Inga kommentarer: