onsdag 8 december 2010

Grönt, varmt o skönt

Har stickat ytterligare en tröja till stor-skruttan. Garnet är Carro Magic från Marks&Kattens, mönster från Stickat till Babyn (Nina Sagulin) Mönstret fanns bara till strlk 3 år, men jag ökade på alla mått så att den här är till 4 år.
Har köpt en del av Carro Magic i den lokala garnaffären och tänkte köpa hem flera nystan men fick då reda på att det ska utgå. Hjälp! tänkte jag. Jag som gillar det så mycket. Men hittade det som väl var på utförsäljning på nätet så häromveckan kom 32 nystan i olika färger hem till mig :) Undrar om jag inte ska köpa på mig några till som en liten julklapp åt mig själv innan de försvinner helt...Posted by Picasa

5 kommentarer:

Syserine sa...

Vad fin! Och en glad och nöjd tjej!

Mojebarn sa...

Jättefin. Du är ju helt otrolig som hinner med så mycket.

MinaMirakel sa...

Vilket underbart garn!
Jättekul att hitta till din blogg/Åsa

Åsa Tidqvist sa...

fantastiskt fin tröja, och så härlig tjej du har!

Åsa Tidqvist sa...

fantastiskt fin tröja, och så härlig tjej du har!