fredag 11 juni 2021

Jollyjacket




 
En jollyjacket som jag virkat i garnet Ester från Rusta. Storleken blev ungefär 18 månader och den ska skickas till någon välgörenhetsinsamling framöver.

 Nu är det minsann sommarlov!!! Jag har ju varit ledig en vecka redan,  men igår var det skolavslutning för barnen så nu har sommarlovet kommit på riktigt. Så här första dagen tar vi det bara lugnt och gör inget speciellt. Bara njuter och andas ut.🙏😀 Det är riktigt varmt idag, såå härligt! Jag ska bära ut symaskinen till uteplatsen för nu kliar det verkligen i sy-nerven. Är ju hur länge sedan som helst sedan jag sydde något och hela våren har jag bara väntat på att lovet så att tiden skulle infinna sig. Vid det här laget har  att-göra-listan och planerna blivit hur många som helst så det är bara att sätta igång! 😁 Så förhoppningsvis kommer det bli lite tätare mellan inläggen här framöver också 👍


Ha en fin dag!
😘




Inga kommentarer: