fredag 4 december 2020

Easy Peasy Beanie till Syrien


Två mössor i modell easy peasy beanie som äntligen blivit ihopsydda. Båda är stickade av restgarner fårn gömmorna. Dessa ska iväg till Syrien under nästa vecka. Jag fick lite eld i baken när jag fick se i facebook-gruppen Handarbeta för välgörenhet att containern till Syrien snart går ner.👍
 Bitte Olsson som samlat ihop ikea-nallar( som en massa underbara människor har stickat kläder till) lade in en förfrågan om folk hade stickor och virknålar hemma som inte används för hon skulle göra paket med garner tillsammans med dessa och lämna dit också. Och det har jag! Har en hel massa ifrån mamma som jag inte använder, så nu stoppar jag med det i lådan med de kläder som jag fått färdiga. Ska ta mig i kragen och montera de sista under helgen. 😅



Ha en fin helg!
😘
 










Inga kommentarer: