onsdag 23 december 2020

Mera sockor 🧦



Två par raggsockor gjorda till sonen Ozzy. Båda gjorda i Järbo Raggi i färgerna 15152 och 15138. Så nu har alla barn som vill ha mamma-stickade sockor fått det och jag kan få ägna mig åt mina egna 😅




Som brukligt så här dagen före dopparedagen så har det varit fullt upp, men nu så anser jag mig färdig med allt vad städning, pynt och bak heter och ska bara kasta mig i soffan och ta igen mig med familjen. Nåddes också just av beskedet att min gamla mormor har fått komma hem ifrån lasarettet idag också, efter nästan en veckas vistelse där. Är så tråkigt nu i corona tider att man inte kan träffas, 10 månader sedan sist. Men hon och hennes nästan lika gamla syster har åtminstone varandra över julen och det är ju tur det. 😟 Jag får hem mina vuxna barn 💕 med flickvänner, men i år delar de på sig och kommer olika dagar.




GOD JUL!
😘



 God Jul
din 🎅

😉

Inga kommentarer: