torsdag 31 december 2020

Sista paret ut för 2020





 

Sista paret sockor för detta året gjordes färdiga igår kväll i tv-soffan. Dessa är stickade i Järbo Raggi nr 15155 och ska få värma sonen Samuels sambo. Hon är mycket utomhus både hemmavid i stallet och på sitt arbete inom hemsjukvården och behöver ha varma sockor 😊


Önskar alla ett riktigt Gott Nytt År och ser med tillförsikt fram mot ett nytt år med nya möjligheter och att det ska bli bättre för alla. Håll i, håll ut, håll avstånd och var rädda om varandra 💕



Kram
😘










Den här texten kom upp i mitt flöde och den var så mitt i prick på hur mina senaste år har varit. Hur 2021 kommer att summeras återstår ännu att se. Jag vet att jag har en lång, lång väg kvar att gå tills jag är där jag vill vara, men jag är på väg...

Inga kommentarer: