lördag 17 februari 2018

Prinsessor och enhörningar


När jag först fick hem det här tyget som kom i ett hemligt paket från JNY design så trodde jag att det var alldeles för barnsligt för mina döttrar. Men Ella ville absolut ha en tunika "för jag älskar prinsessor och jag älskar enhörningar!"


Av resten och en liten bit rosa har det blivit två små tröjor som jag ska ha med på marknad.




 Jag var igång rätt tidigt i morse, tack vare en riktigt god sömn inatt (var längesen jag sovit såå gott). Hade kommit lite ny pudersnö under natten och det var en riktigt härlig morgonpromenad på åkern med hundarna. Nu har sambon pyst iväg till frissan med tjejerna och hemma myser smågrabbarna med 16-åringen framför film (storebror har varit ordentligt dålig hela veckan och de små börjar bli...) och jag tänker smita upp till mina symaskiner en stund.

Ha en skön helg!


Inga kommentarer: