onsdag 16 oktober 2019

Eddies Easy Peasy Beanie









Har bara haft småstunder på kvällarna att sticka, men idag fick jag i alla fall klar Eddies "Easy peasy Beanie"-mössa. Han valde själv garn, Carro Magic i en av sina favoritfärger. Han har även en tröja i det garnet i samma färg, finns här om man är nyfiken. 😊 
Nöjd kille, nöjd mamma. Lär hålla honom varm om öronen på förskolan (och syns bra gör han ju också med den 😉 )



Tröjan och halsduken stickade jag åt honom för två år sen, här finns bilder på dem,  och de passar ännu! Visserligen en oversize-modell, men ändå. Lite kul är det ju.  Man skulle kunna tro att det är storebrors tröja som han har ärvt, men det är det alltså inte. Han kan ännu ha sin också 😊 Däremot har han brorsan halsduk för att hans egen har kommit bort...


Nu ska jag burra ner mig i soffan med honungs-te och börja på nästa grej. Ellas förkylning har börjat leta upp mig, men det kan den låta bli! Jag har en lång dag framför mig imorgon, stänger på fritids, och behöver ha rösten i behåll till alla busar där 😊



Ha en skön kväll!

😘😘









Inga kommentarer: