torsdag 24 oktober 2019

Höstens färger



Kände att jag ville ha lite gladare färger omkring mig, så jag virkade en liten löpare till köksfönstret i "höstiga" färger. Garnet är Hobbii Rainbow Cotton  8/8, samma som jag brukar använda till disktrasor. Kanske skulle göra en matchande disktrasa när jag ändå är i farten. 😊



Har hamnat i en liten svacka senaste dagarna. Först fick jag tacka nej till jobb mån-tis pga Ozzys envisa förkylning och nu när han blivit pigg igen blev jag inte inringd... 😞 Lite surt ju, absolut. Men så är det ibland. Bara att försöka ta nya tag och inte tänka så himla negativt. Har åtminstone försökt ta tillvara de lediga dagarna till något konstruktivt och håller ännu tummarna för att det blir något jobb imorgon. 


Kramiz

😘😘






💫







💫






🐜

Inga kommentarer: