onsdag 28 juli 2021

Easy tee


 Även om det inte händer ofta så händer det ibland. Att jag vädrar symaskinen alltså. 😊 Att den får komma ut på verandan och göra lite nytta. Det har ju inte direkt bjudits på inomhus-väder denna sommar. 🙏🌞 Mitt tyglager innehåller mest alldeles för barnsliga tyger i grabbarnas tycke så de har fått plocka fram alla som de kan anse okey så får vi se vad gör av det sa jag. Senaste blev det två Hallonsmulas easy tee åt Ozzy som har växt en del och är i behov av lite nytt i garderoben. Fotbollstyget från Jny design godkände den ena sonen men inte lillebror. 😏 Därav att Ozzy fick två likadana.

Idag ska jag också sätta mig med maskinen på verandan en stund, men då ska det inte sys til de egna barnen utan till Ukraina. Återkommer om det! 😊

Ha nu en fin onsdag!
😘




💫


Inga kommentarer: