fredag 23 november 2012

Muddbyxor o body till Lillebror


Idag blir Lillebror redan 4 månader! Växer värre än ogräs :) Body som jag sydde för ett tag sen och som då var rätt mycket för stor sitter nu som smäck! Igår sydde jag byxorna åt honom och för att det ska räcka ett tag så blev det rejält långa muddar i benen och även mudd i midjan.
Den härliga velouren är från SoS, älskar den härliga färgen! Mudd från samma ställe.


Nä, han är inte bara så här glad på kort utan faktiskt är han så här glad för jämnan! Ögonen lyser av bus så jag vet nog vad som väntar...


Och så har det blivit en body till att växa i. Samma mönster som sist från Ottobre 1/2012 fast med snabbsprund. Tyg o mudd från JNY.

Igår kom dagen med mycket tid och mycket tålamod så bandkantaren till Covern testades :)
Har bara kört på skräpbitar och inte kört "skarpt läge" ännu, men det kommer, det kommer. Vet precis vad för plagg jag ska öva upp mig på. Löjligt måhända över en "manick" till symaskinen, men efter testkörning kände jag mig som en barnunge som lärt sig cykla.

Ha en härlig Helg!

2 kommentarer:

Heimlaga sa...

Underbara bilder på härlig unge i fina kläder!

Fanzan kläder sa...

Vilken glad liten skit.Så underbar.Kanon fina kläder.kramar och ha en bra helg