torsdag 30 augusti 2018

Camo plagg


Gjorde ytterligare en A little twisted (Hallonsmula) i camo-joggingen från Rosahuset. Det blå fanns det bara kvar 65 cm av, men det räckte trots allt till två tröjor i två olika kombinationer  (den jag la upp häromdagen för er som inte sett hade helt blå ärmar och bakstycke) i 128.


Grå camo fick jag tag i desto mera av så två par brallor i 128 till grabbens tröjor fick det bli. Har mera kvar av både grönt och grått så får se om det blir mera åt honom eller något syskon av det framöver. Mönstret på byxorna är från Meedoms bok. La till en lång mudd i benen så att han har redig växtmån på dem (uppvikt på högra byxan).


Det är rörigt nu. Både i vardagen och i huvét. Kör nåt sorts bryt-ihop-kom-igen var tredje dag typ, som igår. När datorn strulade och inloggningen och ungarna försökte ha ihjäl varann samtidigt...😥😥 Men det går ju över. Bara man fått vara en liten blöt fläck en stund och gormat så går det över. Så idag är jag på dag spotta-i-nävarna-nya-tag-dagen. Har ringt några samtal, putsat på cv´t, 👏👏 ska åka till zoo-butiken o klippa klorna på hunden, städa en skvätt och ikväll är det jag som bosätter mig vid symaskinen.😇 För strax ska jag hämta paket från Bibbis textil som äääntligen kommit (var ju kriiiis😂😂 när hon hade semester o webb-butiken var stängd).

Ha en toppen-torsdag!😘


Inga kommentarer: