tisdag 14 augusti 2018

Pingviner


Igår tog  jag och klippte till en del så det finns en hög att ta av när andan att sy faller på. Humöret och orken (har varit lite sliten och har dassigt blodvärde...) var på topp så det blev en rejäl hög. På eftermiddagen var jag till symaskinsdoktorn på Hemse och lämnade in en maskin på lite "omvårdnad". Väl hemma igen uppdagades att "sambons" snokande nått nya nivåer. 😠Det finns ingenting och ingenstans han inte letar efter "bevis" på att jag har en annan (eller vad hans hjärna f.t. har kokat ihop). 😫 Det är helt sinnes och jag är såå färdig!!! Den där känslan man kan få när man möter polisen, ni vet. 😰😱Man dubbelkollar att man har bälte på sig och checkar av i huvét att man är en laglydig medborgare. 😉 Man känner sig skyldig fast man inte kört för fort o man är säker på att dem kommer att hitta något som ger böter iaf. känns det att leva under samma tak som honom. 😫

 Så, kvällen tillbringade jag (med ilskan pyrande ut genom öronen) 😤vid symaskinen och hann få ihop en Hallonsmulas A little twisted i 104 till Eddie innan det blev alldeles för mörkt att fota. Collegetyg, pingvin-trikå och mudd från Jny design.



Regnar idag och jag fortsätter sy, fortfarande f-bannad, så det lär bli en hel del gjort.

Ha en fin dag! 😘 

Inga kommentarer: