fredag 19 oktober 2018

Det lilla jag hunnit


Fredag-kväll och jobb-veckan till ända. Har inte blivit så många stunder till symaskinen,  men det lilla som blivit gjort är fyra par "Hipster" från OMG bananas i resterna av hallontyget (från Rosahuset).  Trosresår med ficka från Bibbis textil. Började kanta ett par med röd, men insåg att svart blev snyggare. 😊 


Denna veckan har jag haft en förskoleklass i en liten byskola mitt ute på bonn-landet och avslutade veckan på den förskola och avdelning som jag var på mitt allra första vikariat. Såå kul att komma tillbaka dit och mötas av glada ungar som kom och kramades direkt jag klev in där. 😍 Blev alldeles varm i hjärtat för jag har verkligen saknat dem sen sist. 💜

Men nu är det helg och jag ska bara ta det lugnt och se vad som blir gjort.
Inga planer, ingen stress ( sen om jag lyckas hålla det är en annan sak...). 😇

Hoppas att just Du får en förträffligt  mysig helg! 😘 😘 






Inga kommentarer: