onsdag 3 oktober 2018

Urtids-monster


Yihaa, jag hann klippa och sy idag! 👏👏👏Ozzy har själv valt den mönstrade joggingen med dinosaurier (rosahuset.se) som jag kombinerade med en tjockare brun jogging med flossad baksida. Hallonsmulas A little twisted så klart.


Tjejerna var tillbaka till skolan idag efter sin förkylning, 👍men nu är det min och Eddies tur uppenbarligen.😝 Trots dagens busväder vågade vi oss ner på Hemse marknad en liten liten stund. Ungarna fick de sedvanliga polkagris-klubborna, ett måste när det är marknad. Och mamman sina mint- och hallon- kola. Dem fick rosa tungor och jag en redig halsbränna. 😂 Men vad gör det om 100 år? Kommer slinka ner några till i tv-soffan sen så jag kan få kombinera halsbränna med en smula magknip och värk i tuggmusklerna också 😉
 Kollar ett avsnitt av Tre Kärlekar varje kväll (från oppetarkiv.se) för tillfället. Är halvvägs på säsong två. Lagom nostalgiskt..att en av sönerna heter Samuel är ingen slump 😂😂


Ha en riktigt skön kväll! 😘 



Inga kommentarer: