fredag 9 augusti 2019

Var dags för nyttosömnad


Det har verkligen inte blivit mycket sytt. Tiden och inte heller lusten har väl riktigt infunnit sig. Å andra sidan har barnen fulla lådor och garderober ändå, så behovet har inte riktigt funnits heller. Men nu blev det ändå dags för att ta tag i lite nyttosömnad då döttrarna behöver nya trosor. Började med några till den äldsta. Hon är så pass stor nu att jag kunde ta samma mönster som jag använder till mina egna, alltså det från OMG Bananas, fastän i S istället. Molntyg från JNY design som legat väldigt länge i mina gömmor. Skönt att bli av med småbitarna av det också. 😊 Trosresår från Bibbis textil.


Idag har vi födelsedag i familjen 😊 Ambra fyller redan 3 år. 🎉🎉 Inte nog med det så fyller dessutom Simba år imorgon, hela 14 år! 🎉🎉🎉 Och det är ju en aktningsvärd ålder för en hund. Som synes så är han väldigt grå om nosen. Tyvärr är han inte så pigg och rask längre heller. 😞 För några månader sen trodde jag inte ens att han skulle leva till sin fjortonårs-dag, men än hänger gubben med, om än i makligare takt ❤






Ha en härlig fredag!
😘









Tydligen även det enda...
🐜

Inga kommentarer: