lördag 31 augusti 2019

Skarvat


Hoppsan! Hittade ett par bortglömda tillklippta shorts häromdagen. Sy shorts nu i augusti kändes väldigt onödigt. Jag skulle ju göra ett gäng nya byxor åt honom så fick börja med dessa. Hade en liten bit kvar av flygplanen som räckte till att skarva benen med.


Hallonsmulas Baggypants slim i 116, college från Rosahuset.se


Har vikarierat några dagar på skolan som jag var på hela vårterminen. Var fantastiskt roligt att komma tillbaka och träffa alla goa ungar, vilka kramar jag fick! ❤😊 Hoppas på att det blir flera tillfällen där snart igen. ❤ Det bästa av scenarior hade varit om jag fått ett nytt heltidsvik där igen, men det såg inte ut som det fanns en sådan lucka just nu.... 😞 Som timvikarie vet man ju aldrig hur mycket/lite jobb man får varje månad, så lönen är alltid osäker. Måste ha heltid för att öht ha en chans att klara mig själv och ta mig ur det "dramat" jag lever i. Men jag ger inte upp! ✊




Ha en fin helg! 
😘😘





Inga kommentarer: