torsdag 21 januari 2010

Tighta Jeans blev loose-fit hängselbyxor till 3åring




Sysidan hade en Do Redo- tävling nyligen. Ett av mina bidrag var dessa byxor. (Kom på elfte plats av 24, supernöjd)! Förstår inte riktigt att jag faktiskt har kunnat använda dessa jeans i strlk 36, men det kan jag INTE nu i vart fall.:z Har förstås fått 2 barn till efter det inköpet då...

Iaf så blev L lycklig över sina hängselbyxor så nu får de knappt besöka tvättmaskinen mellan varven. Sån kritik är ju rolig och det är ju inte alltid så. Barn är ärliga varelser och tycker de inte om ett plagg man har gjort till dem, så säger dem minsann det också!

Att de blev så poppis kan ha och göra med att hon var ganska delaktig i projektet från början till slut. För en gångs skull fick jag mäta och prova på henne utan att det protesterades. Knapparna valde hon själv med omsorg ur en av mina knapp-burkar. Självklart skulle det inte vara 2 likadana :-)

Inga kommentarer: