onsdag 3 november 2010

Ett körsbär till!!!

Helt otroligt!!! Få två awarder på en vecka, fatta vad glad jag blev. Denna gången var det från http://finnkids.blogspot.com som själv förtjänar alla award i världen för sina fina skapelser.

Så hör det ju till att man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visar ett favoritfoto samt skickar vidare till fem bloggar.
Ytterligare tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är miljön, naturen och djuren. Finns ju en naturlig koppling =) men det handlar om allt från sopsortering, nationellt miljöarbete, biologisk mångfald och även att alla djur ska ha det bra.

Denna ruskigt höstiga dag med regn, blåst och en jämngrå himmel så föll valet av foto på detta med Lowe på våran våriga gräsmatta. Det fick iallafall mig att börja längta efter våren även om jag tycker att alla årstider har sin charm. Skulle vara gråa november då som kunde strykas...


Men jag kan bara inte välja ut fem stycken bloggar att skicka vidare till. ALLA i min blogglista är värda en award för de gör så fina och unika saker.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kurera min senaste förkylning tillsammans med stickningen. Har tagit tag i ett riktigt ufo!!!

Inga kommentarer: