fredag 14 januari 2011

Byxor

Stora tjejen närmar sig 4-årsdagen och har skjutit iväg på längden rejält de senaste månaderna. Det var med andra ord dags att uppdatera hennes förråd med byxor. Hon var med och plockade bland tygerna och fastnade bland annat för det här som jag inte riktigt vet vad heter (är usel på vad olika material heter). Det första jag tänker på är krossad sammet, eller möjligennågot fuskpäls-aktigt. Det är en stuv från Kupan och jag hade gosedjur i tankarna när jag köpte den...

Dottern vill ha byxor som är lätta att ta på och av själv så inga konstigheter, bara resår i midjan. Satt på en liten virkad duk bak som fusk-ficka

Modellen är Meedoms form 1 strlk 4 år.
Idag bakar jag bröd, vilket jag inte gjort sedan före julhelgen. Riktigt skönt att komma igång med det igen. Hade verkligen saknat doften och ungarna saknade mammas limpor :)
Tack för alla snälla kommentarer på mitt förra inlägg! De värmer mitt hjärta =)Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annorlunda och snygga, tycker jag.

Maria sa...

Kul med den virkade duk-detaljen.